Zmień język: PLENDE

Realizacje -> Copywriting - próbki tekstów

wróć na stronę główną

Copywriting - próbki tekstów

„Pieniądze szczęścia nie dają”… Czyżby?

„Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy.” – ile słuszności odkryjemy podążając za kultową już myślą legendy kina lat 50. i 60. ubiegłego wieku? Marylin Monroe wypowiadając te słowa doskonale zdawała sobie sprawę z przyjemności, jaką niosą za sobą wypady do eleganckich butików, salonów z biżuterią czy domów mody oferujących najnowsze kolekcje znanych projektantów, nie kryjąc się ze swoim zamiłowaniem do wydawania pieniędzy. Zawtórować jej w tym może niejedna kobieta, gdyż to właśnie po stronie płci pięknej uplasowała się tendencja do ekscytowania się nowymi nabytkami. I to nie tylko w postaci rzeczy wzbogacających zasoby własnej garderoby czy kosmetyczki, ale nieraz te zgoła odmienne – jak wyposażenie mieszkania, wszelkie sprzęty codziennego użytku ułatwiające prowadzenie domu czy różnorakie bibeloty, które przyciągają oryginalnością, sentymentalnymi skojarzeniami lub po prostu… „tym czymś”, co mają w sobie. W większości przypadków bowiem wydawanie pieniędzy na rzeczy, które niekoniecznie są nam niezbędne, ale cieszą oko i przyciągają chociażby atrakcyjną ceną, wiąże się nawet z pewnego rodzaju podnieceniem czy zwyczajnie zafundowaniem sobie jednocześnie dobrego humoru. Zatem można pokusić się o sformułowanie pytania: czy – o ile nie wpisuje się to w przejaw nadmiernego konsumpcjonizmu – warto od czasu do czasu pozwolić sobie na przyjęcie dawki szczęścia, stosując powyższy cytat? (…)

Sprawdź inne nasze teksty

Grantobiorca: Comluk interactive Łukasz Kłossowski uzyskał wsparcie udzielone w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 1.5.2 Wzmocnienie konkurencyjności kluczowych obszarów gospodarki regionu. Wartość grantu: 23 535,33 zł