Zmień język: PLENDE

Realizacje -> Copywriting - próbki tekstów

wróć na stronę główną

Copywriting - próbki tekstów

Odchudzanie – nie takie straszne, jak je malują

Zima dobiega końca, całkiem niedługo zamienimy płaszcze podszyte futerkiem na lekkie kurtki wiosenne. Grube swetry ustąpią miejsca zwiewnym bluzkom, ocieplane kozaki lżejszym botkom. Dlaczego by więc przy tej okazji zbędne fałdki tłuszczu nie miały ustąpić miejsca… zgrabnej sylwetce? Zbliżająca się wiosna to dobry czas na zadbanie o figurę i zrzucenie kilku kilogramów. Bo jeżeli teraz zadbamy o nasze ciało – a więc i zdrowie i samopoczucie – łatwiej będzie utrzymać dobrą kondycję aż do następnej zimy.

3 składniki w przepisie na sukces

Przede wszystkim należy pamiętać, że droga na skróty nie popłaca. Przeróżne preparaty, które gwarantują utratę wielu kilogramów w bardzo krótkim czasie, zazwyczaj odnoszą efekt tylko przy… wielkości sprzedaży. Gorzej z rezultatem, do jakiego w założeniu mają się przyczyniać. Tak naprawdę, aby schudnąć i utrzymać sylwetkę, potrzebne są 3 składowe: ruch, odżywianie i sen. Bardzo często podnosi się wagę ćwiczeń oraz diety całkowicie pomijając aspekt wysypiania się. Tylko podczas snu organizm może efektywnie się zregenerować, co wzmacnia go i przyspiesza metabolizm – a szybsza przemiana materii, jak wiadomo, przekłada się na szybsze spalanie kalorii, a to z kolei na utratę kilogramów. To jest właśnie naszym celem, prawda? 

Co jeść, jak ćwiczyć, by schudnąć?

Najważniejsza jest systematyczność! Zarówno przy planowanym wyżywieniu, jak i wykonywanych ćwiczeniach trwałe efekty przynosi konsekwencja. Najbardziej wskazane jest spożywanie przynajmniej pięciu posiłków dziennie. Wliczają się w to śniadania, obiady i kolacje, które powinny być treściwe, ale niezbyt obfite, oraz pomiędzy nimi – podwieczorki, zdrowe przekąski, jak owoce, warzywa i nasiona czy też rozmaite koktajle. Przy ustaleniu zbilansowanej diety pomoże doświadczony dietetyk, który indywidualnie dobierze harmonogram żywienia.

Gdy już zadbamy o zdrowe odżywianie, powinniśmy w podobny sposób ustalić swój harmonogram ćwiczeń. Starając się zrzucić zbędne kilogramy nie trzeba od razu kupować karnetu na basen, siłownię i jednocześnie zajęcia fitness. Najlepiej zacząć od małych kroczków: rozciąganie codziennie po przebudzeniu, spacer, nawet kilka skłonów w pracy – ważne, by rozruszać zastałe mięśnie i pobudzić organizm, czyli zwiększyć jego energię i przyspieszyć spalanie tłuszczu. Gdy przyzwyczaimy się do regularnego ruchu, nawet tego najdrobniejszego, łatwiej będzie wprowadzać nowe ćwiczenia, które pozwolą zadbać o kondycję. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie schudnąć, a gdy już schudniemy – utrzymywać stałą wagę.

Na plaży w skąpym bikini

Odchudzanie nie jest wcale trudne, największe wyzwanie stanowi… zebranie się do działania. Nie ukrywajmy – początki też bywają ciężkie, wiele osób rezygnuje po tygodniu czy dwóch, nie widząc zadowalających rezultatów. Opłaca się jednak wytrwać w postanowieniu i po czasie z podziwem patrzeć na swoje odbicie w lustrze. Im większy wysiłek włożymy w odchudzanie, tym większą satysfakcję będziemy odczuwać po osiągnięciu celu! Jeśli więc marzy Wam się urlop nad morzem i słodkie leniuchowanie na leżaku, warto pomyśleć już teraz o wspomnianych przygotowaniach. Regularny trening połączony z odpowiednio dobraną dietą i wypoczynkiem przyniesie efekty, których pozazdrości niejedna sąsiadka!

 

Sprawdź inne nasze teksty

Grantobiorca: Comluk interactive Łukasz Kłossowski uzyskał wsparcie udzielone w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 1.5.2 Wzmocnienie konkurencyjności kluczowych obszarów gospodarki regionu. Wartość grantu: 23 535,33 zł